zondag 20 maart 2016

Eindelijk weer bericht...

Eindelijk is hier weer een bericht van mij. De tijd vliegt... niet normaal meer. Ondertussen is Maart al weer een eind voorbij, hebben we de feestdagen dus gehad, zijn mijn lieve bloedjes alweer 13 en 15 geworden (!) En haak ik nog steeds flink door.
In januari ben ik met haakvriendin, schone zus en moeder een weekendje naar Putten geweest. Om te handwerken. Wat was dat heerlijk!  Echt voor herhaling vatbaar! En zijn we enkele uitvaarten en ernstige ziektes verder...helaas. (gelukkig niet binnen ons gezin, maar evengoed triest)
Hebben we een lang weekend in Spanje achter de rug, werken we flink door en zijn druk geweest met badminton. Inmiddels zitten alle 3 de meiden er op. Op verschillende dagen en in verschillende teams. Dus druk druk druk...
Maar ook het handwerken staat niet stil. Natuurlijk niet!!!! Ik kan echt niet zonder een werkje op de pen...
Ik heb inmiddels nog meer sokken gebreid, heb een cursus fair isle breien gevolgd, haakte een tas, met juten, haakte een filet kleedje en meerdere lappenpoppen uit het boekje van Sasha Blase. (Wat een geweldig leuk boek!!), haakte ik een dr who sjaal, een omkeerbare kameleon en wat al niet meer.....
Hieronder wat foto's van mijn projecten.
Komende week zal ik vertellen over mijn huidige project, wat me nu enorm bezig houdt maar wat heel belangrijk is! Daarover dus snel meer!
En ik hoop dat het me lukt om weer wat vaker te komen posten. Tot snel! X