maandag 18 juni 2012

Lange week

Afgelopen week was een lange week, met veel (extra) werken, verjaardagen, drukke bezigheden van de kinderen etc. Sander vierde zijn verjaardag met de eerste voetbalwedstrijd, waarbij het huis verbouwd moest worden, er een tv bij moest komen zodat we met ruim 30 mensen konden kijken, die ook nog allemaal een hapje mee-aten. Kortom, veel gesleep met boodschappen, meubilair en drinken, maar wat was het gezellig! Uiteraard was het al het werk meer dan waard. Donderdag was hij echt jarig, dus deden we het nog dunnetjes over. Annabel had dit weekend 2 feestjes en haar eerste F-proeven met paardrijden. Dus wedstrijdkleding geregeld, haar mooi in een staart, laarzen poetsen etc. Daarna had ze een griezelfeestje dus snel thuis omkleden, schminken en door. Op zondag kon ze nog net de vaderdagkadootjes geven, om vrijwel direct door te gaan naar het volgende feestje met een high tea en zwemmen. Wat was die af gisteravond.
hierbij nog alle spanning van het voetbal, wat natuurlijk helemaal niets is geworden, grmblll, dus het was me het weekje wel. Maar wel allemaal heel leuk (buiten het voetbal dan...).
Annabel is 4e geworden met de F-1, van de 13 kinderen die meededen. Apetrots was ze, en terecht. En wij erbij! Ze deed het zo goed en zo geconcentreerd, echt geweldig om te zien. En wat zag ze er mooi uit! Die blauwe rozet is verdiend!

Gisteren kreeg Nora een videobericht van haar grote idool. Haar oom had dit voor haar geregeld. Geweldig om dat hoofd van het meisje te zien! Ze had dit totaal niet verwacht en werd paars tot achter haar oren! Echt zo geweldig dat hij dit voor haar heeft gedaan! Zo lief! Nora vond het prachtig.

Verder heb ik afgelopen week ook nog tijd gevonden om wat te haken. Ik heb een boel restjes wol opgemaakt en voor Julia een poncho gehaakt. Ik vind hem erg mooi geworden. En hij was zo klaar, dat is wel fijn als ze nog maar 4 zijn, dan hoef je nog niet zo veel te haken haha!


Poncho's heb je nooit genoeg......
En ik heb weer ruimte gemaakt. Waarvan ik bang ben dat dat niet lang gaat duren haha, want iedere keer als ik iets opmaak vult dat plekje zich snel weer op met (meestal nog meer) wolletjes. Raar he? Ik heb geen idee hoe dat komt.....
Nu gaan we komend weekend naar Limburg, voor paps zijn verjaardag (was gisteren jarig maar door alle drukke bezigheden lukte het niet die kant op te gaan) dus wie weet vind ik daar weer het een en ander..... De meiden hebben lekker een lang weekend vrij dus we gaan al eerder, als ik klaar ben met werken. Als het goed is wordt het mooi weer. Dat zou wel lekker zijn. We hebben er erg veel zin in. Julia telt de nachtjes af.

Verder doet Julia het geweldig op school, gaat hele dagen want alleen de ochtend is voor watjes, vindt ze. Vorige week zondag lag ze te jengelen op de grond waarom ze niet naar school mocht. Haha, wat een portret he! Ja, kleine kindjes worden groot, het gaat zo snel, ze zei van de week dat ze graag een tattoo wil.. ze snapte niet dat ze daar nog een paar jaar mee moet wachten. (hoe komt ze erbij??)
En nu maar snel naar de was... die is behoorlijk blijven liggen na vorige week, en de groei ervan wordt niet minder met allerlei paardrijdkleding, zwemkleding etc.