zaterdag 14 april 2012

Lekker..

Sander is voor 5 dagen met vrienden naar Spanje en ik ben alleen met de meisjes. Ze wilden een meidenavond houden dus hebben we gisteren lekker zelf macarons gemaakt. (van die luchtige eiwitdingen gevuld met een lekkere creme). Chocolademacarons werden het. Uit een kant-en-klaar pakje. (ook wel eens zelf gemaakt maar gedoe met eiwitten 3 dagen in koelkast laten, amandelmeel kopen of maken etc.) De meiden konden dit heel goed zelf en al waren de macarons niet perfect rond van vorm, lekker waren ze wel! Echt een aanrader!


Van de beddesprei heb ik inmiddels 36 vierkantjes af. Nog maar 204 te gaan! Ach, het is nog lang geen winter...... Ik heb nog wel even..
Zag nog andere leuke dingetjes om uit te proberen voor tussendoor, dus als ik spreimoe ben freubel ik wel even wat anders tussendoor. Ik dacht aan leuke voetbal-armbandjes voor de meiden of zo..... in rood-wit-blauw-oranje. Met kraaltjes. Of een slinger, of wat speelgoed-eten van vilt, voor Juul dr verjaardag of... of... nou ja, genoeg te bedenken. (niets wat we nodig hebben of zo, maar wel leuk voor de heb!)
Vanmiddag gaan we naar een verjaardag, morgen hebben we afgesproken met de andere moeders-zonder-man-voor-het weekend en de kinders, dus gezellig! Vanavond weer lekker verder haken. Mijn buuf is ook aan de haak geslagen dus ze komt af en toe met vraagjes of overleg even hierheen, erg fijn, ben ik niet meer alleen. We stimuleren elkaar en brengen elkaar op ideetjes. Leuk hoor!